Vilken härlig dag!

Hej bloggen!

Nu sitter jag här pigg, mätt och super taggad! Gick upp vid 7 tiden för att äta lite frukost, tillbaka till sängen för att sova 2 timmar till, upp och göra mig i ordning, packa väskan, äta lunch och fixa in ny musik på ipoden. Massa "pepp musik!" Nu är jag klar med samtliga saker. Sitter just nu bara och inväntar klockan. Bella och Madde kommer för att hämta mig runt kvart i.

Då blir det till att se första halvlek av B-lags matchen och sen sätta oss i minibussarna och bege oss uppåt i landet, närmare bestämt till Karlskrona och borta matchen mot Flottan! Är så jävla taggad på att spela nu!!

Helt enkelt en super härlig dag! Självklart åker datan med mig, så ett snabbt litet hej inlägg på vägen upp kan ni räkna med. Ha en underbar söndag allesammans. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0