Sista försöket..

Känns som om detta blir mitt sista försöka att börja blogga igen. Jag vet dock inte alls vad jag ska skriva om, mitt liv just nu är inte särskilt roligt. Äta, sova, träna är vad det består av. Och hur kul är det att läsa om samma saker dag in och dag ut?!

Men nu gör jag ett försökt! Har precis tagit en lång skönt dusch och ska nu plocka i ordning lite här hemma. Senare idag ska jag åka och handla med Bella. Sen blir det nog en sväng ut till Åstorp för att se USM matchen mellan just Åstorp och mitt älskade Tumba. Ikväll blir bara att vara hemma och ta det lugnt. Äta god mat, se på robinsson finalen och sova tidigt. I morgon är det match, borta mot Flottan. Blir med andra ord en lång resa, men vad gör det när man är med världens härligaste lag?!

Nej om jag ska få tummen ur och börja fixa här nu. Vi hörs senare ikväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0