Dags igen?

Nu har det inte blivit något inlägg på riktigt länge. Har funderar ett bra tag nu om jag ska fortsätta eller inte och har nu kommit fram till att jag ska ge bloggen en chans till. Så nu blir det en ny start. Kommer kanske dock inte bli något super rolig blogg eftersom jag inte har så mycket att göra. Tränar bara varje dag, that´s it i princip.

Just nu ligger jag och myser i min soffa, har en massa tända ljus, nattlinne och morgonrock på mig, en kopp cappucino och kollar på film. Blir till att sova om ungefär en timma då jag ska spela match i morgon på förmiddagen. Sen i morgon kväll blir det utgång med mina älsklingar! Var ett bra tag sen jag var ute sist så det ska bli riktigt kul.

Det får räcka för nu, slänger in en liten bild på mig själv just nu också. Ha en fortsatt underbar fredagskväll allesammans. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0