Vuxenpoäng, ohja !

Nu har jag för några minuter sen satt igång två maskiner tvätt för första gången i mitt liv! OCH det blev rätt, tror jag i alla fall. Får väl se senare när alla kläderna har krypmt 10 storlekar.

Jag har även suttit och funderat lite, det sämsta med att bo själv är att man tex får tvätta själv, laga mat själv, handla mat själv och sånt. Men det bästa med att bo själv är nog att man får välja exakt vad man vill äta varje dag!

Har några till maskiner som ska köras idag och eftersom jag fortfarande är lite halv krasslig så passar det mig bra att springa ner några våningar, köra igång maskiner och sen springa tillbaka upp och kolla på Desperate Housewives.

En till sak som är sämst, jag saknar min familj ! Mamma,pappa,Alexandra,Pandora,Farmor,Farfar och Mormor. Jag saknar er jätte mycket!! Men det jag har att se fram emot är att mamma,pappa och syrran kommer ner om 2 veckor igen! Längtar jätte mycket, räknar dagarna.

Nej nu ska jag väl ta och diska upp lite, vi hörs senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0