Städa, städa, städa

Att ha en egen lägenhet är verkligen ett heltids jobb! Varje dag så är det något som måste göras, disken ska diskas, köket ska torkas av.. Det är verkligen något hela tiden.

Just nu sitter jag och äter lite lunch, spaghetti och köttfärssås med permesanost på. Mums!
Träning ikväll också, om ca fem timmar börjar den så ikväll är det en tidig träning så jag är inte hemma allt för sent.

Nackdelen med min lilla lägenhet är att solen ligger på hela dagen så det blir som en bastu här inne. Kul att vakna upp tidigt varje morgon av att solen ligger på så man svettas som en gris.. Nej nu ska jag äta upp och sen fortsätta fixa här hemma. Vi hörs ikväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0