Seriepremiären avklarad.

Och två poäng togs med hem till Helsingborg. Vi vann med 11 bollar om jag inte minns helt fel, en vinst är alltid en vinst men tyckte ändå vi kunde ha kört över dom med mera. Första halvlek var lite si så där. Andra halvlek var mycket mycket bättre!

Kom nyss hem från Bella, där vi tittade på Idol och sen halva filmen Vem är Forrester? Sen somnade dom andra tre då var det dags för mig att dra hem och sova lite jag med innan mamma och pappa kommer. Dom beräknas vara här runt fyra halv fem någon gång..

Syrran åkte inte med denna gången pga lite strul men hon kommer ner den 26 oktober istället. Nej nu får jag säga god natt och vi hörs i morgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0