Nattsvart Helsingborg

Sitter just nu vid min franska balkong och tittar ute, bort mot havet och Danmark. Hjärnan arbetar på högvarv på grund av alla tankarna. Lifehouse är på i bakgrunden och även massa tända ljus.

Finns så mycket saker som jag saknar här i livet, mesta dels just nu är det min familj som jag alltid har haft nära men som nu är 55 mil ifrån mig. Min älskade Josephine som är betydligt längre bort tillsammans med älskar Sam och Morfar.

Finns även massa andra saker som jag saknar från förr, min ex bästa vän som jag tyvärr knappt pratar med som även har en ny bästa vän nu, Sofia jag saknar dig, jag saknar oss.

Många gånger har jag suttit och funderat på varför vissa saker inträffar. Vad har dom för mening?! Jag saknar min farbror! Kan inte allt bara bli som förr igen!!!

Tänker tillbaka på när man var liten, vad behövde man bry sig om då? Absolut inget alls. Man lekte, åt och sov. Hade inga som helst bekymmer i världen.

Nu har jag tagit en stor chans för att börja om lite på nytt. Komma bort från en del saker i Stockholm som jag inte trivdes med, starta om på nytt här i Helsingborg. Självklart älskar jag Stockholm och min underbara familj och släkt som bor där. Det finns så mycket saker som jag ångrar i mitt liv, saker jag ångrar att jag inte tog vara på bättre. Saker som aldrig mer går att få tillbaka. Människor som betytt mycket för mig men som inte längre finns i mitt liv.

Ja jag vet att människor förändras men det finns många som alltid gjorde mig glad och fick mig på bra humör som jag inte ens pratar med längre. Tänkte på det häromdagen, hur många har jag regelbunden kontakt med som jag gick högstadiet tillsammans med? Inte en enda. Istället har jag mina underbara vänner från gymnasiet men det känns ändå som om något saknas med tanke på att jag inte pratar med någon från högstadiet.

Nej nu känns det lite som om jag verkar jätte deprimerad eller så men det är jag absolut inte. Behövde bara skriva av mig lite tankar och känslor. Sov gott allesammans, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0