Min stackars kropp

Har träningsvärk i princip överallt från helgen, men det är bara skönt för då vet man verkligen att man tagit i och att träningen har gett något!

Vad har jag gjort än så länge idag då, blev väckt av pappa som ringde vid 10 tiden så då kollade jag på ett Desperate Housewives avsnitt, sen var det dags för frukost och sen började jag kolla runt på en massa sidor på internet för att hitta saker som jag behöver ha till min lilla lägenhet. Har hittat mycket bra och fina saker så det blir nog en shopping sväng med familjen i helgen.

Nu har jag nyss fått i mig lite lunch/tidig middag, äggröra, stekt korv och stekte tomater. Riktigt gott var det! Nu tänkte jag lägga mig i sängen och se ännu ett avsnitt av desperate housewives och vila lite. Vi hörs senare idag, puss

Kommentarer
Postat av: Emmy

du bara glider runder...

2009-09-22 @ 16:41:05
Postat av: nathalie dahlin

haha ja emmy ;) har ju massa energi på träningarna sen ;)

2009-09-22 @ 23:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0