Jag vill sova !!

Är helt slut och vill bara sova. Jag lyckades somna och sov ca 20 minuter och har nu varit klarvaken i lite drygt en och en halv timma.. Huvudet dunkar som bara den, jag svettas och fryser om vartannat och mår allmänt dåligt.

Nu när jag inte kunde somna om igen tänkte jag att jag skulle dra igång en film så jag kanske blev lite sömnig igen men när det inte funkade så tänkte jag kolla runt lite på olika bloggar mm. Så gick jag in på IFK Tumba F95´s hemsida, tjejerna jag var tränare för förut och tänkte kolla. Hade nämligen inte varit inne där på flera månader. Så när jag klickar upp gästboken så ser jag att det pågår en form av diskussion om någon som skrivit anonymt och frågade vad som hänt med tjejerna eftersom dom kommit näst sist i Kempa cupen, och så ser jag att jag har blivit anklagad för att ha skrivit det. Att den som skrivit det bodde i Helsingborg och använde comhem och nu blev jag anklagad för det. Ja jag bor i Helsingborg och använder TELE2 !! som mobiltbredband på min dator.

Att läsa saker så som att personer som skriver anonymt är patetiska och oviktiga mm. och om personen i fråga vågar skriva sitt namn hädanefter och avslutat med vågar du det Nathalie? Gör mig bara så arg och ledsen. Jag har inte ens gjort något.

Jag älskar alla tjejerna i Tumba´s 95or. Jag var deras tränare i över 5 år och varför skulle jag skriva något sånt elakt till dom? Riktigt ledsen, arg och besviken är jag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0