Helsingborg

Hej bloggen !

Allt är bara bra här i Helsingborg. Staden är jätte fin och jag trivs jätte bra. Känns dock som om jag är här bara på besök och ska snart hem. Men så är det icke.. Tänkte gå runt och fota lite i morgon så ni får se hur det ser ut här runt om kring.

Första träningspasset är avklarat nu också. Gick riktigt bra faktiskt men lite ovant med att träna handboll. Alla tjejer är hur mysiga som helst och tar jätte bra hand om mig. Idag var det dock en riktigt sen träning, slutade inte förrän 22:30 vilket jag absolut inte är van vid så nu har jag och syrran nyss ätit lite mat vårrullar blev det riktigt gått.

Nu ska vi se klart på Linas kvällsbok så vi hörs imorgon, puss

Kommentarer
Postat av: mira

jag vill se bilder! :)

2009-09-03 @ 16:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0