Dålig blogg dag

Idag blir det inte mycket uppdatering alls.

Kan dra lite om gårdagen först, Bella ringde och frågade om jag ville åka med till väla innan vi skulle på herr matchen så det tackade jag ja till. Var där ett tag med Bella, hennes syster Jenny och en klasskompis till Bella. Efter så åkte vi hem till dom och sen vidare till matchen. En bra match tycker jag att det var, synd bara att dom inte vann den. Men dom kämpade på bra ändå tycker jag.

Nu ska jag snart ta mig ner och handla lite, sen hem och laga mat och ikväll smäller det. Seriepremiären mot Pandora borta i Ystad. Nervös? Oh ja ! Dock blir jag nästan alltid nervös men det ska nog gå bra ändå. Efter matchen ikväll ska jag nog till Bella en stund och kolla film, sen i natt kommer familjen! Saknat dom massor så det ska bli jätte kul.

Nej nu ska jag röra på mig. Vi kanske hörs något mer innan jag sticker iväg sen annars hörs vi i natt. Puss, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0