Bilder

Hej bloggen.

Tänkte ta och slänga in de bilderna jag lovat på hur lägenheten ser ut nu efter den lilla renoveringen. Ska är det dags för mig att sova.

Träningen idag gick helt sjukt dåligt.. Missade massor av avslut, majoriteten var stolpe ut eller ribba ut.. Men det är bara att ta nya tag och ladda om till träningen i morgon. Kul att se att det har kommit massor av nya läsare, hoppas ni stannar kvar.

I morgon är det som sagt träning, ganska tidigt 18 börjar den. Vad ska jag hitta på innan då, måste ta och städa mitt badrum så det tänkte jag göra direkt i morgon bitti. Sen kanske det blir en sväng ner till stan, eftersom mina svarta jeans leggins bara gått upp i rök. Hittar dom inte någon stans.

Nej nu är det dags att sova, bilderna finns där under. Puss

Min sovalkov är numera lila, och väggarna i vardagsrummet har vi målat vita som det var innan fast nu ser det fräschare ut. Har min provisoriska soffa som är två luftmadrasser, haha. Lite svårt att hitta soffa eftersom jag inte har det så stort hos mig. Lite blommor har kommit till i vardagsrummet och köket. Ett bort till micron också. Hallen har nu fått byrå och spegel i stället för den hatthyllan som var där innan.Och klädkammaren är nu full smockad med kläder..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0