Bastu

Hej igen, måste bara säga det att min lilla etta blir som en bastu när det är sol ute. Nästan så att man svettas! Sjukt varmt blir det, även fast fönstrena är öppna!

Besiktningen i morse gick bra, jag fick skriva på hyreskontraktet och jag tog upp de felen jag hittat i lägenheten och han skulle se till att de blev fixade. Runt 2 timmar efter han hade åkt så ringde fastighetsförvaltarna och frågade om jag hade tid att dom kom och fixade felen idag. Så nu är dom här och jobbar i min lilla lägenhet. Känns lite skumt att sitta här inne med två helt främmande killar. Men dom är nog snart klara.

Då blir det att ta en liten powernap så jag blir lite piggare! Vi hörs ikväll! Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0