Träningsvärk !!

Usch och fy vilken träningsvärk jag har i min mage. Körde en hel del mage på gymet igår och det kändes redan i morse men nu efter kvällens träning är det ännu värre. Träningen i sig gick bra, förutom att jag absolut inte är hemma som halvback i ett 3-2-1 försvar. Herregud va Emmy gjorde mig hela tiden. Men träningarna är till för att man ska lära sig så det är bara kämpa vidare.

Sitter just nu och äter min middag, lax och potatis. Super gott! Men ändå lite konstigt eftersom jag verkligen hatade lax när jag var liten och nu äter jag det ofta. Ska sätta igång filmen mamma mia nu också så jag har lite middags underhållning. Sov så sött allesammans så hörs vi i morgon, puss

Kommentarer
Postat av: Johan

dags att logga in på msn

2009-10-22 @ 15:13:42
Postat av: Sarah

Hej alla! Här kommer ett litet meddelande från natti som hom bett mig skriva här.



Hej mina söta läsare, tyvärr så får ni klara er utan inlägg tills på måndag då mitt internet inte funkar över huvud taget. Jag är ledsen men hoppas ni förstår. Ha det super bra, puss

2009-10-22 @ 17:22:45
Postat av: Johan

logga in eller ja du vet

2009-10-28 @ 01:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0