Taggad till tusen

Sitter just nu och äter min match middag. Samma mat innan varje match! Lövbiff med ugnsgrönsaker och potatis. Dock åt jag inte det innan senaste matchen eftersom dom inte hade någon lövbiff i affären den dagen, så ikväll ska vi vinna igen !!

Matcherna här nere är så roliga att spela, eftersom jag inte vet ett smack om de andra lagen. Hemma i Stockholm kunde man ju alla lagen helt och hållet. Visste vem som sköt, vem som gjorde genombrott med mera och där visste även motståndarna hur just jag spelade. Här är det ingen som har någon aning om det. Så härligt !

Nu blir det vila en stund och snart är det dags att bege sig till GA. Ha en underbar fredag allesammans så hörs vi senare ikväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0