Sweet dreams

Dags för mig att krypa ner i sängen nu, blev ingen träning för min del idag.. Mina händer ser så hemska ut och gör riktigt ont. Men i morgon är jag med igen. Oavsätt vad som sägs.

Planerna för i morgon då.. Ska ner och hämta ut ett paket i morgon bitti och då har jag något att pyssla med under dagen, ska även hinna med en löprunda på morgonen tänkte jag, sen är det dags för träning på kvällen. Roliga dagar va? ;) Äta, träna, sova är det mitt liv består av just nu.

Sov sött, puss

Kommentarer
Postat av: ali bali ;)

SKAFFA ETT JOBB !!



(Virve hälsar och Yvonne får ingen luft ;P )

2009-10-08 @ 00:46:19
Postat av: nathalie dahlin

Jag ska ;) snart :p



Åh virvsi :) haha har hon ätit cocosbollar igen? ;)

Jobbade du natt?

2009-10-08 @ 11:48:40
URL: http://ndahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0