Ny vecka, nya möjligheter

Och jag lovar att försöka för bättra bloggen emmy ;)

Idag skulle jag ha varit iväg och lämnat lite papper och så men personen jag skulle träffa var hemma för vård av barn så det får bli på onsdag när hon är tillbaka igen. Så nu har jag suttit framför datan i 4 timmar och sökt en väldans massa jobb, har varit så inne i det så jag har inte ens känt att jag var hungrig.

Nu blir det till att fixa mat, packa väskan till träningen och sen slänga sig på sängen med en film och vila lite innan träningen. Juste, måste även leka lite med min nya träningsdagbok på internet nu när jag äntligen tagit tummen ur.. och fixat!

Idag är det även en vecka tills världens bästa syster kommer ner till mig. Ska bli super mysigt.
Ha en bra dag så hörs vi lite senare, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0