Känner mig så duktig.

Tvättade en massa i morse, efteråt tog jag tag och verkligen stor städade lägenheten.. Dammat överallt, putsat och stått i.

Har även passa på att pyssla om mig själv lite också, en lång skön dusch, rakat benen, skrubbat med skrubbvante och nu sitter jag här insmord i the body shops body butter med lukt av granatäpple och äter min middag.

Ja en tidig middag idag, åt lunch vid 11 tiden så nu är magen hungrig igen och då tänkte jag att det är bättre att fixa middagen på en gång istället för att gå runt och små äta. På TVn är det handboll på min danska kanal, Århus - Esbjerg tror jag att det är. Ikväll blir det en tidig säng gång också, känner mig fortfarande lite hängig men mycket bättre än igår. Så i morgon smäller det, hemma premiären. Är jag nervös? Om jag är.. Men det kommer gå bra ändå hoppas och tror jag.

Nej nu sitter jag bara här och babblar, vi hörs senare ikväll. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0