Inte igen..

Hade lite ont i halsen i morse när jag vaknade så jag var iväg och köpte hem halstabletter och te för att de skulle försvinna. Vilket det gjorde men någon timma senare var det tillbaka igen hand i hand med huvudvärken..

Jag tänker inte bli sjuk igen. Nu ska här knarkas halstabletter och bara vila hela dagen, måste dock plocka upp lite här hemma och fixa inför i morgon bitti. Tvättstugan 07:00. Detta blir dagens första och sista inlägg, ledsen för en dålig uppdatering. Men här ska nu fixas och kureras.. Hemma premiär på söndag och jag ska inte missa den!!

Ha en underbar fredag allesammans, min kommer spenderas framför idol med lite gottis.

Nu ska jag ta tag i disken, och på högsta volym spelas Im in miami beach.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0