God morgon

Uppe tidigt denna lördagen också.. Härliga tvättstuga! Har nyss varit nere och satt igång maskin nr 2, så nu är jag halvvägs i alla fall och riktigt trött !! Såg att det fanns en ledig tid på torsdag mellan 12-17 så den tog jag på en gång. Inte till att gå upp 06:50 nästa vecka för att tvätta inte. Passar på att plocka undan lite här hemma när jag ändå är vaken, har även tagit en lång skön dusch och ren bäddat sängen så direkt när tvätten är klar ska jag sova en timma till.

Ikväll är det dags för lagfesten, middag, bowling, förkrök och sen utgång. Min första utgång i Helsingborg, spännande. Blir nog en riktigt bra kväll.

Usch och fy, nu kanske man ska ta tag i disken från igår kväll som jag inte orkade med. Vi hörs senare, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0