En vinst till

Som rubriken avslöjar så vann vi även denna matchen. Är lite osäker på resultatet men tror det blev 30-17. Är super trött nu så jag ska bara äta upp och sen blir det rakt ner i sängen.

För min del gick matchen bra, satte 5 av 5 om jag inte minns helt fel. Allt kändes bra och flöt på riktigt bra. Dock vet jag inte vad som är fel med mina vader, har nästan aldrig känt något i dom men nu på sistone gör dom sjukt ont. Fick riktigt hemska krampkänningar efter ca 10 min i första halvlek. Men sen gick det faktiskt bättre.

Nej nu är det sängen som gäller med någon eller några avsnitt av desperate housewifes som jag med största sannorlikhet kommer somna till. Sov sött allesammans, Puss

Kommentarer
Postat av: Emmy

Du var duktig idag :) 5 av 5, inte illa! Hoppas din hand blir bättre tills tisdag, vi behöver ju vår lilla stjärnkant då ju! ;P

2009-10-04 @ 23:33:11
Postat av: nathalie dahlin

Tack gumman :) detsamma, synd dock att det inte blev en tredje utvisning ;) haha nej skojade bara. Jadå den klarar sig, var ju högerhanden ;) ses ikväll

2009-10-05 @ 15:34:03
URL: http://ndahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0