Tillbaka igen

Orsaken till att det inte blivit några inlägg på ett par dagar är för att någon person tyckte den skulle vara lite rolig och hakade sig in på min blogg och ändrade lösenord men nu är jag tillbaka igen!

Under denna helgen har jag hunnit med en hel del faktiskt, i fredags hade jag Emmy, Malin och Tanja här på lite myskväll med pizza och idol och självklart en massa skit snack ;) Hel mysig kväll som jag uppskattade massor!

Lördagen blev lugn eftersom det var match i söndags, JP kom över, vi kollade på TV och även denna gången en massa skit snackande ;)

Söndag då som jag nyss skrev, match. I Karlshamn, ännu ett nytt ställe jag aldrig varit på tidigare. Vinst i matchen 34-26 tror jag. Härligt!

Idag har jag hunnit med en väldans massa, var uppe och sprang halv 10 i morse, sen hem och lagade en super mysig frukost. Ägg, bacon, mackor, oboy och massa mer gott. Sen blev det en promenad upp till ICA för att veckohandla lite och efteråt.. ett besök hos frisören. Klippt och färgat håret. Riktigt nöjd faktiskt, dock syns de inte att jag har klipp mig eftersom de bara blev topparna. Men nöjd är jag som sagt!

Nu håller jag på fixa middagen, snart dags för träning. Vi hörs efter den, och då kommer en bild på håret. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0