Sängen ser så lockande ut!!

Lägenheten är nu helt städad, inget damm någonstans och ingen odiskad disk. Sängen är ren bäddad och ser så lockande ut. Alldeles fluffig och mysig, vill bara krypa ner och sova mer. Men istället måste jag hålla mig vaken några timmar till för att tvätta klart.

Sen blir det verkligen till att sova någon timma till, match ikväll och då måste jag vara pigg !! Första hemmamatchen på IH för mig. Min fjärde match på IH blir det dock ikväll, men första med IH som hemma hall och OV som lag.

Ska som sagt tvätta klart och sen sova, sen blir det en lång mysig promenad för att börja ladda mentalt inför matchen. Sen hem och bara dega framför TVn. Strax efter 5 tiden idag kommer min vän JT för att ge mig lite middagssällskap innan han är så snäll och kör ner mig till samlingen.

Nej nu ska jag ner i tvättstugan igen, sen när jag kommer upp så blir det en stor mysig frukost. Ha en underbar dag allesammans, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0