Gårdagen

Hej, jag glömde totalt bort bloggen igår.

Var med Emmy hela dagen och bara tog det lugnt. Kollade på TV, åt godis, lagade middag och sen åkte till träningen. Var en riktigt rolig träning igår. Hade en "gästtränare" och det märktes att vi skulle göra saker vi inte var vana vid för alla skärpte till sig rejält. Bara hoppas att alla fortsätter vara så super koncentrerade.

Efter inneträningen som bestått av en massa spring så var det intervaller. Något jag kände på mig att benen inte skulle orka med, men det var sköna och bra intervaller.

Nu ligger jag bara i min ena soffa och tar de lugnt. Har fått ont i halsen igen, kul ! Ska försöka äta lite snart om jag orkar resa mig från soffan. Vi hörs senare, och då kommer en bild på håret. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0