Dags för en uppdatering, ja Mira !

Återigen glömt av bloggen hela och hållet. Om ni vill ha en liten sammanfattning på vad jag har gjort de senaste dagarna så får ni tyvärr ingen. Har faktiskt knappt någon aning om vad jag har gjort förutom att jag umgåtts med mina favoriter massor :)

Igår planerades massor inför nyår med mina tjejer, och det kommer bli så grymt ! Ser fram emot det riktigt mycket.

Just nu har jag den roliga tvättstugan som jag springer fram och tillbaka till, ska ta och diska och städa upp här hemma också. Ibland saknar jag verkligen att bo hemma !

Nej nu ska jag sätta fart, ha en bra dag så hörs vi senare. Puss

Här får ni en liten före och efterbild på håret.


Kommentarer
Postat av: mira

tack nattis!



hmm ganska mkt mörkare alltså? men det är fint, du passar i mörkt :)

2009-11-19 @ 22:25:16
Postat av: nathalie dahlin

Jo det är ganska mycket mörkare men inte riktigt så mörkt som det ser ut att vara på bilden. Tack <3

2009-11-20 @ 19:13:18
URL: http://ndahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0