Snart är det slut..

Hej allesammans, ledsen för en dålig uppdatering. Igår var jag i skolan några timmar och sen på studentskiva på kvällen, vilken var riktigt rolig ! Dock kanske det inte var så lyckat eftersom jag var / är små sjuk. Så i morse när jag vaknade var min röst i princip helt borta, så jag stannade hemma från skolan idag. Blev till att åka till pappas jobb med ett papper som behövde faxas. Så stannade jag kvar där tills han slutade.

Har suttit och pluggat hela kvällen och är nyss klar, så nu ska jag ta min glass från frysen och sätta mig i soffan och kolla klart på Criminal minds tror jag det är. I morgon bitti har jag mitt absolut sista prov i skolan.. Snart är det slut, som rubriken säger.

I morgon är det som sagt provet på morgonen sen lite idrottspsykologi och grupparbete med Sara, och dagen avslutas med att kolla in fotbollsmatchen mellan lärarna och eleverna. Blir att vara hemma och kurera mig i morgon kväll.

Nej nu hör jag magen ropa efter glassen, vi hörs i morgon. Puss !

Kommentarer
Postat av: Hildeby

Ja de var tyvärr korsbandet igen :( är så ledsen på allt just nu !



Pusspuss

2009-05-15 @ 20:10:57
URL: http://emmiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0