Söndag 15 Mars

Hej,
Tyvärr vet jag inte riktigt vad jag ska skriva eftersom jag har lite bloggtorka som ni kanske har märkt. Jag har i alla fall hunnit med en hel del saker idag redan, har varit nere i hallen och dömt, varit på Hornbach med mamma och pappa och nyss ätit.

Tänkte sätta mig och göra klart min naturkunskapsläxa nu snart, kolla lite hockey senare och sen ska jag bort ikväll så detta blir dagens ända inlägg.. Kommer höras mer i morgon när jag kommit hem igen, så nu återstår det bara för mig att önska er alla en underbar söndag.
Puss

Kommentarer
Postat av: Linus Eriksson

Tack för hjälpen med bloggen Nathalie:)

2009-03-16 @ 15:18:42
URL: http://limpasterix.blogg.se/
Postat av: valencia

www.nogg.se/cristian

2009-03-16 @ 22:44:48
Postat av: jo

i miss you baby...

2009-03-19 @ 00:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0