Göteborg

Hej bloggen ! Dålig uppdatering men dock har jag inte haft tiden att skriva. Befinner mig just nu i den underbara staden Göteborg. Kom hit igår och har spenderat natten tillsammans med min syster i min vän Magnus lägenhet. Just nu är han på gymet och är duktig, jag och syster slappar i soffan. Ska till den andra lägenheten där vi ska bo om ett tag.

sen blir det att möta min älskade sofia inne i stan och spendera dagen med henne, sen till ÖHK hallen för att titta på handboll där vi även kommer möta upp Jozzan och Carro.

Mitt sim kort strular så jag har gått tillbaka till mitt gamla nummer igen !!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Linus Eriksson

Göteborg är dock inte riktigt lika vasst som Sthlm...iaf inte när jag är bortrest, haha;)

2009-03-06 @ 19:21:32
URL: http://limpasterix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0