Jag kan

Just nu håller jag på att städa i ordning på övervånigen, är klar med badrummet och håller just nu på med mitt eget rum. Såg min fina studentmössa på sin plats på en hylla och kände för att läsa lite i den. Fastnade vid en kommentar från en av tjejerna i klassen, fastnade för den även under studentdagen.

"Lycka till med allt sötnos, du kan!♥"

Varför jag fastnade för just denna kommentaren kan ha mycket med att göra hur jobbigt jag har haft det under min gymnasietid men ändå lyckats kämpa och klara mig. Och vet ni, jag kan ! Vad jag än vill så kan jag. Alla mina mål och drömma ska jag uppfylla, för jag KAN !

Tack så jätte mycket för att du skrev denna kommentaren till mig, den har fått mig att inse hur mycket jag som individ kan åstakomma. Det kommer följa med mig en lång tid framöver. TACK ♥

Kommentarer
Postat av: kajs

vem skrev?(:

2009-06-28 @ 00:12:09
Postat av: nattis

Hannis :)

2009-06-28 @ 00:51:15
URL: http://ndahlin.blogg.se/
Postat av: Love ung blivande mamma

hahah jahaa va roligt att du hittade hit :)

Tack så mycket :)

Kram Love

2009-06-29 @ 13:25:10
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0