Vart tar tiden vägen?

Jag har inte skrivit nu på fem dagar, har faktiskt inte riktigt tänkt på bloggen eller rättare sagt hunnit tänka på den förrän nu när min vän Magnus skrev och frågade varför jag inte har uppdaterat på länge.

Det är så kort och gott jag har inte haft tiden. Skolan tar upp en stor del av tiden (även fast vi går korta dagar så måste man sätta sig och plugga så fort man kommer hem), handbollen är seriös nu igen när vi har fått Patrik som tränare, och ja helt enkelt så har jag inte haft tid. Så en lite uppdatering om vad jag har gjort de senaste dagarna,

Torsdag: skola och träning, dock bara runt 6 personer eftersom a-laget hade match i eskilstuna men en riktigt bra träning tillsammans med Patrik.
Fredag: Skolan, och den värsta lektionen någonsin 3 ! timmars historia men idag gick det snabbt och bra, kollade på film och slutade.
Lördag: Match !! Comeback för min del, dock torsk men tyckte min insats var bra kunde dock ha satt någon boll till men nu gjorde jag inte det. VM-premiär för sverige också och självklart var man bänkad framför TVn.
Söndag: Upp tidigt för att döma i idrottshuset och kolla på mina gamla 95 tjejer, hem för att plugga och se på Sverige.

och idag måndag då, vaknade upp med super huvudvärk och halsont så det blev att vara hemma från skolan idag, ingen träning heller eftersom vi skulle göra den själva så hoppade jag över eftersom jag fortfarande inte känner mig bra. Hade möte med laget också, nu känns det verkligen super bra igen ! Sverige spelade även idag, hann nästan se hela matchen, vilken var bra men ändå inte.

Nu håller jag på och städa lite men tänkte krypa ner och sova snart. Hörs i morgon mina söta ! Puss

Kommentarer
Postat av: magnus

tack natta härligt att följa med dej igen. bra start på dagen. Nu blir det lättare att jobba. :.)

2009-01-20 @ 06:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0