Snart träning

Hej bloggen !

Hoppas ni alla har haft en bra dag, jag har bara varit hemma idag hade riktigt ont i halsen och huvudet när jag vaknade. Har det fortfarande men det känns mycket bättre i halsen så jag ska ner till träningen och köra så mycket jag kan. Dock ingen ute löpning för min del.

Just nu sitter jag här och kollar på Life of Ryan på MTV, älskar det programmet och att han är grymt snygg gör ju hela programmet tusen gånger bättre.

Är väl hemma någon gång runt halv 10 - 10 i kväll så det kanske blir ett inlägg då om jag inte är för trött. I morgon har jag en riktigt kort dag i alla fall så det är skönt. Skola mellan 08.00 till 12.15 , underbart !

Nej nu ska jag kolla klart sen åka. Puss !



GRYMT SNYGG !

Kommentarer
Postat av: mumari

Välkommen att tävla om ett par mysiga desigtofflor!

www.mumari.se/tavling-vinn-desigtofflortavling-vinn-desigtofflor/

Hoppas du vill vara med och ursäkta reklamen *skäms* ;o)

2009-01-19 @ 11:19:40
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0