Rubrik?!

Nu har jag fått rubrik torka igen, vet verkligen inte vad jag ska skriva för något som rubrik.

Idag har varit en riktigt skön dag, mötte upp Mira i älvsjö åkte till skolan, hade introduktion i föreningskunskap som vi ska intensiv läsa nu i 13 timmar... (Paniken för studenten och slut betygen börjar närma sig nu) Sen fick vi sluta så ungefär en timma var jag i skolan.

Ville hem snabbt så jag struntade i att äta lunch med de andra i skolan och åkte direkt istället, träffade på Stina på tåget när vi skulle gå av och fick prata av mig lite angående handbollen, sprang in på ICA en snabbis för att köpa lite saker till kvällens middag och missade precis bussen. Men med mobilen och sms sällskap går tiden fort.

Kom hem och frös något enormt mycket så jag kröp ner i sängen och kollade på TV. Nu ska jag ta mig ner till köket och börja med middagen för pappa kommer snart hem, sen är det träning 18:45-21. Hörs senare, Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0