Myspys kväll !

Hej igen.

Nu har Mira åkt hem för ett tag sen, jag och syrran ligger nu i varsin soffa och ska kolla på filmen Solstice blodröd sommar. Hoppas den är bra, super mys att ligga och kolla på skräckfilm nu när det är tyst i huset och mörkt ute.

Kvällen med Mira och Alexandra har varit super mysig, vi åt kycklig fajitas (Stavning?) och min dumlekladdkaka som jag bakade medans de tittade lite på den tredje pirates filmen. Sedan kollade vi lite på Lets dance och sen Jiddra inte med Zohan, och som en del redan vet så åkte allas våran blondinbella ut från lets dance.

Nej nu säger syrran till mig att stänga av, vi hörs i morgon! Puss


   
Kladdkake bak, mumsig kladdkaka med dumle och kokos,
 
syster som lagar mat, Myspys med tända ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0