Jag är stolt

Det är jag verkligen, över mig själv faktiskt! Låter kanske egoistiskt men jag är riktigt stolt över mig själv idag.

Började dagen med tester till Jozzans projektarbete, max tester i bänkpress, knäböj och marklyft. Jag är riktigt nöjd med mina resultat, över förväntan faktiskt. Så ja Jossan nu är det hej då till att mesa och hej till mitt nya liv på väg mot biff.

Efteråt var det dags att stressa, 30 minuter tills föreningskunskapen började men det var lugnt. Vi kom nästan i tid, bara ungefär 10 minuter sena men nu har vi flyttat fram den lektionen så vi ska hinna äta mellan den och handbollen. Efter lektionen så sprang jag och Mira snabbt ner till studion för jag skulle prata med en lärare om kursen religion som jag ska läsa nu. Det gick väl lite si sådär, segare människa är nog svårt att finna. Men tillslut blev det bra och vi gick ner till matsalen för att äta lite innan vi åkte hem.

Just nu sitter jag nere i vardagsrummet och skriver, har gjort en liten beställning till mamma och pappa som ska på kryssning i morgon. Nu ska jag ta mig upp och städa lite på rummet innan handbollen börjar, Heja Sverige. Krossa Hrvatska ;) Eller hur Dennis?!  Sen blir det att sova tidigt eftersom jag känner mig helt slut.

Vi hörs troligtvis innan skolan i morgon, ha en underbar kväll allesammans. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0