Irriterad men glad

Hej bloggen.

Tog en sovmorgon i morse så därför har det inte blivit något inlägg förrän nu. Började skolan 09:10 idag och skulle ha pedagogiskt ledarskap, men våra lärare dök inte upp. Efter att jag ringde dom och fått till svar att de inte skulle komma så blev vi ganska så irriterade, jag menar det var liksom två timmar tills nästa lektion skulle börja nu. Som tur var så var Magnus, våran historia lärare redan i skolan och hade inga lektioner förrän våran skulle börjar 11:15 så vi drog igång med den tidigare och fick sluta betydligt mycket tidigare.

Kom hem och hjälpte mamma och pappa med det sista så som att stryka byxor, skjortor mm innan de skulle gå till bussen för att åka in till Londonviadukten och åka på Whiskeykryssningen de fick av mig i julklapp. Så eftersom jag och syrran är ensamna hemma ikväll har vi bjudit hit Mira som landar här om ungefär 10 minuter så det ska bli en riktig myskväll med bla bakning, mat lagning och film mys.

Nu ska jag ta och fixa ordning lite här hemma. Vi hörs senare ikväll, ha en underbar fredag mina söta. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0