Good night and sleep tight

Dåligt med blogg uppdateringen idag men har inte haft tid.
Var i skolan mellan 8 och 12:30 ungefär, åkte hem och somnade nästan direkt.

Ingen träning för mig idag, varken i morse eller på kvällen med laget. Eller jo i morse så cyklade jag i en timma, körde lite lätt styrka och stod lite i försvar. Har gjort något knas igen, skadad igen ! Typiskt mig, eller skadad och skadad vet inte riktigt än men har enorma smärtor i höger lår, så fort jag går, springer eller bara spänner mig. Har verkligen ingen aning om vad det kan vara så det blir väl att kolla upp det snart, min tränare Annika i skolan trodde att det kunde vara tre olika saker, intensiv träningsvärk som hänger kvar, muskelbristning eller en sträckning. Hoppas verkligen på det första men vi får väl se vad läkarna säger. Nu är det nog dags för mig att ta och sova, upp och träna i skolan i morgon bitti igen. Blir först lite tester till Jozzans projektarbete och sen cykel igen. Kul...

Sov så sött mina vänner, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0