God morgon !

Hoppas ni alla har sovit gott, jag har fått min bästa natts sömn på jätte länge. Hade planerat att gå upp mellan 7 och 8 idag men sängen var på tok för skön så jag tog mig upp för ca 20 minuter sen. Ska gå hemifrån om ungefär 25 minuter så jag har gott om tid på mig ändå.

Kort dag idag då, börjar inte förrän 11.20 och slutar 14.30 sen blir det hem, plugga sen träning. =) Fan jag kunde ju ha sovit minst 10 minuter till, om jag sätter igång och gör mig klar nu så är jag klar om 5-10 minuter, vad ska jag göra sen då enda tills jag måste gå? Åh, sängen är lockande.

Nej nu får jag skärpa mig, skolan snart och inget mer sovande !

Vi hörs antingen när jag är i skolan eller när jag kommit hem igen, ha en underbar dag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0