2009 , ett bra år?

Hej allesammans, konstigt jag skrev ett inlägg runt 14 tiden igår men det har inte kommit upp på bloggen står att det är publiserat och allt. Men strunt samma, hoppas ni hade en bra kväll och natt igår. Min var super bra, mys middag hemma hos Jozzan med massa vänner, massa sing star sjungande och själv klart raket skjutande på tolvslaget.


Med andra ord blev det en lugn och skön kväll, som slutade någon gång efter tre tiden då mamma och pappa kom och hämtade oss. Tack mina underbara för en super bra kväll / natt.


Nu hoppas jag verkligen att 2009 ska bli en bra år, och jag ska skärpa till mig riktigt ordentligt på många punkter.


- Hjälpa till mera hemma och städa en gång i veckan. (Bara ;) )

- Vara snäll mot Sara enda fram till studenten ;)

- Träna, träna och träna !
- Sköta skolan bättre. (Inte vara sjuk !)
- Spendera tid med de som betyder något för mig.
- Försöka hitta tillbaka till gamla vänner, de som tar åt sig kan väl höra av sig.


Det är allt jag kan komma på för tillfället, måste ju även säga att jag nästan lyckades med ett av nyårslöftena från förra året. Skulle skriva minst ett inlägg om dagen i bloggen, lyckades inte helt men nästan. Ska lyckas ännu bättre med årets löften, och bloggen kommer jag självklart fortsätta med.

Nej nu ska jag se klart på Ivanhoe med pappa och senare ikväll kommer min lilla sammanfattning av året som varit. Puss


Kommentarer
Postat av: malin

Hejhej :) lämnar ett litet avtryck :) Kram Malin

2009-01-06 @ 22:34:09
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0