090129

Hej allesammans, tänkte börja dagens inlägg med att säga grattis till en vän som jag har känt sen vi var ungefär 6-7år nämligen Emelie Andersson-Hildeby som fyller 19 år idag. Grattis !

Riktigt seg dag idag, hade en lektion.. Två timmars handboll, det gick bra men mitt lår gör så jävla ont... Muskelbristning, kul ! Borde vila men vill inte, i alla fall inte från handbollen i skolan eftersom det är betyg som gäller. Dock blir det vila nu fram till måndag. Vill bara vara helt skadefri! Dock var vi inte så många.. eller jo men inte många 3or, jag, kajs, hedd och becca var de 3or som var där. Duktiga vi är tjejer ! Även Tommy kom ner till hallen, nyss hemkommen från handbolls vm i kroatien där han spelade för Australien. Han blev förövrigt bästa svenska målskytt men spelade som sagt inte för sverige.

Efteråt så segade vi oss super mycket, tog Kajs bil upp till skolan för att äta lunch och sen körde hon mig och becca till älvsjö. Tack gumman. Kom hem, böt kläder snabbt och åkte sedan till Karolinska i Solna med pappa. Vi var hos farfar och hälsade på honom. Han mår bra och nu hoppas jag allt blir bra igen. Åkte förbi hemma hos farmor och kollade att hon hade det bra. En sväng till Willys för att handla lite, hämtade upp mamma vid tåget, hem kolla på handbollen och äta middag.

Nu sitter jag bara i soffan och håller på att somna. Ska hålla mig vaken en liten stund till, tills familjen kommit hem igen sen blir det sova som gäller. Vi hörs i morgon, puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Vi andra som annars ALLTID är där är minst lika duktiga, glöm inte de ;)

2009-02-03 @ 21:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0