090128

Oj, nu var det en dålig uppdatering igen.

Skolan tar upp enormt mycket tid för mig just nu, plus att den gör mig helt död ! Jag vill gå och sova vid sju tiden varje kväll. Men nu tar jag mig tid till en snabb uppdatering.

Gårdagen var den roligaste dagen på länge, middag och bowling med mitt underbara lag+tränare,lagledare och styrelsen. Tack så mycket alla ni som gjorde kvällen super bra ! Sov hos mitt hjärta Mira efteråt, super mys.

Idag, skolan. Dock bara handboll och idrott, åkte till farfar på sjukhuset efteråt och sen hem. Har precis tagit en dusch och nu är det dags att plugga ! Hörs i morgon, kommer hem tidigt har bara två timmars handboll och ett kort möte. Puss

Kommentarer
Postat av: Hildeby

Tack så jätte mycket :)

2009-01-29 @ 20:03:02
URL: http://emmiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0