090111

Hej mina söta ! Hoppas ni har haft en underbar dag, min har varit hur slapp och skön som helst. Gick inte upp förrän klockan var runt 12, la mig i sängen och glodde lite på tv igen men kom till slut upp och började städa. Är faktiskt inte helt klar ännu men det får vänta tills jag har tid.

Just nu sitter jag här i sängen, har nyss badat och satt på mig slappis kläder. Tänkte ta och läsa lite i boken Emma, mias dotter som är den fjärde boken om Mia och hennes familj. (Tidigare böckerna heter Gömde, Asyl och Mias hemlighet) Dags att krypa ner och sova snart också, träning i morgon bitti 08:00 ! Nu ska man komma igång i skolan igen, kommer bli super skönt. Har ett halv år kvar och nu ska det satsas till tusen. Och tänk, om lite mer än ett halv år så bor jag troligtvis inte ens kvar i Sverige. Helt sjukt, men kommer bli så skönt.

Kanske ska ta och uppdatera er lite om vad som har hänt på sistone. I onsdags så kommer våra tränare in i vårat omklädningsrum för vi ska ha ett litet möte. Dom kom in och sa mer eller mindre hej då nu tar vi en paus tills klubben ordnat upp det som är fel.. Så nu står vi här, ett underbart gäng med tjejer helt utan tränare. Känns i alla fall som om klubben engagerar sig lite i damverksamheten nu..

En bra nyhet är att Patrik Windahl (som jag hade som tränar för ett par år sedan) ska ha hand om våran träning i morgon. En riktigt bra tränare som kan enormt mycket handboll, nu är hoppet tillbaka att det kommer lösa sig. Nej mina vänner nu ska jag läsa lite. Sov sött , Pusspuss

Kommentarer
Postat av: mira

hmm äre inte lite sent å läsan de bökerna nu? de är jue ändå bara påhittade :P

2009-01-19 @ 15:02:38
Postat av: nattis

haha jo jag vet :p har läst alla de andra innan så såg jag denna och köpte den, 3 dagar senare så ser jag på text tv att de är påhittade .. min vanliga tur ;)

2009-01-19 @ 23:12:42
URL: http://ndahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0