Vår?

Hej allesammans, ledsen att det inte blev något inlägg igår men min dator var helt slut laddad och jag hittade inte laddaren. Men nu är den till rätta igen.

Trots att jag inte har varit vaken allt för länge så har jag redan hunnit med en hel del, promenad till och från ICA med mamma, handlat lite saker till kvällens middag, ätit lunch och nu ligger jag i min sköna varma säng och ska plugga. Senare ikväll är det även träning som vanligt.

Juste, igår påväg till träningen så hämtade jag ut ett litet paket från HM, med blandannat bikinisar, baströjor, koftor och skor. Så nu är det bara att invänta sommaren så jag kan inviga bikinisarna. Idag har vi även ett riktigt underbart vår/vinter väder här i stockholm, visst är en del snö kvar men solen tittar fram och stora delar av himlen är blå. Dags för plugg nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0