Typiskt !

Jag började känna mig bättre igår, halsen gjorde inte särskilt ont och febern var låg. Vaknade upp i morse, fortfarande med låg feber men det onda i halsen har kommit tillbaka. Så jag struntar i att åka till skolan en stund idag, hoppas på att kunna åka dit hela dagen i morgon istället.

Just nu sitter jag nere i vardagsrummet och pratar lite med Alexandra som ligger i den ena soffan och har ont i sitt ben. Vi planerar lite inför den kommande göteborgs resan som är om mindre än två veckor faktiskt. Kommer ha det så underbart kul ! Träffa massa kompisar, shoppa, utgång och självklart handboll !

Nej nu ska jag ta mig ut till köket och fixa lite lunch, sen blir det nog lite the hills på datan. Vi hörs senare under dagen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0