Phiadelphiaost och gurka

Hej bloggen, ett par timmar blev istället över 24 timmar. Dåligt av mig eftersom jag lovade att skriva igår. Glömde såklart att fota mitt bakande igår, blev helt okej men absolut inte så bra som jag hoppades !

Åkte ner till hallen tidigt igår för att möta upp Elena och städa omklädningsrummet, usch va smutsigt det var. Men tillslut fick vi det någotlunda rent. Blev en snabbis på gymet och sen dusch för Elena och sen ut för att kolla på herrmatchen. Efteråt så tränade vi, 20:40-21:50 sjukt sent !

Kom hem och chillade sjukt mycket, låg först nere i soffan och glodde på tvn efter ett tag så förflyttade jag mig upp till sängen och fortsatte tv tittandet.

Just nu ligger jag i sängen och kollar på Oprah, har precis ätit super goda rostade mackor med phiadelphiaost och gurka på. Ska ta och städa och tvätta lite nu sen ner till hallen och träna med Elena igen :) vi hörs senare, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0