Nya besökare.

Mitt läsar antal har stigit enormt mycket idag, trevligt ! Hoppas ni stannar kvar ! Dock undrar jag vilka ni alla är ?!

Pappa var hemma för ungefär en timma sedan, åkte tidigare från jobbet för att farfar får komma hem från sjukhuset idag så han ska åka och hämta och köra hem honom ! =) Hoppas allt blir bra nu. Själv har jag precis gjort klart ett religionsarbete och gjort en väldans massa projekt arbete. Duktiga Nathalie har varit framme.

Har även pratat med min vän Erik som frågade om jag ville döma lite i helgen, kunde tyvärr inte på lördagen eftersom vi har borta match då men på söndagen ställer jag och tobbe upp ! =)

Ska ta ut tvätten från torktumlaren nu, sen fixa diskmaskinen och samtidigt lagar jag middag till mig och syster. Och om lite mer än två timmar är det dags för träning igen ! Vi hörs ikväll allesammans, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0