Mys söndag

Hej bloggen, dagens första och sista inlägg. Har inte haft tiden eller lusten att blogga idag. Vaknade upp vid 10 tiden, klädde på mig och åkte ner till hallen för att döma en match, hem och satte igång att fixa rummet. Har verkligen storstädat nu ! Rensat ut överallt, garderob, lådor och skrivbord. Hittade tre gamla dagböcker från 03,04 och 05. Helt sjukt kul att läsa vad man skrev när man var så liten.

Just nu sitter jag nyduschad i sängen och kollar på slutet av Beck på tv. Som ni vet så älskar jag de filmerna. Snart är det även dags att sova, tung dag i morgon skola mellan 8 och 16 sen träning på kvällen. Tror dock att vi inte har sista lektionen i morgon så då slutar jag 15 istället.

Sov så sött, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0