Hemma mys

Hej allesammans !

Hoppas ni hade en bra lördag och kommer att ha en bra söndag. Min kväll igår var lugn och skön hemma i soffan och sängen. Pratade ett bra tag med min vän Magnus igår, var super skönt att bara få prata om allt möjligt (så som handboll, skolan, var som händer efter skolan och allt möjligt verkligen.) Tack vännen =) Låg och kollade på Wallander med min kakburk igår också, riktigt bra och ikväll är det ju Beck ! =)


Snart är det dags för en ny resa ner till Göteborg =) Torsdag den 5 mars åker vi, ska bli jätte kul att få träffa alla igen. Speciellt min älskade Sofia, saknar dig enormt mycket hjärtat !


Nu ska jag ta och städa upp och fixa lite med pappa, hoppas att mamma och syrran kommer hem från jobbet snart så det blir lite familjemys. Har även varit nere i hallen på förmiddagen och dömt handboll. Kul men jobbigt eftersom jag fick döma ensam. Nej nu ska jag hjälpa pappa. Ha en underbar dag allesammans,

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0