Ha en underbar fredagskväll.

Nu ska jag ta mig tillbaka ner till soffan där mamma och syster väntar på mig. Sprang snabbt upp nu i pausen under let´s dance för att hämta värmekudden. Nu hör jag att det har börjat igen så jag ska avrunda lite här.

Kvällen blir en massa mys med familjen, massa film och chips och dipp. Hoppas pappa kommer hem från sjukhuset snart också, han och farfar har suttit där och väntat hur länge sen helst nu. Vill ju ha riktigt familjemys ikväll ! Med hela min underbara familj.

Nej nu ska jag springa ner igen ! Vi hörs i morgon allesammans, ha en underbar kväll.
Puss

I wish you could be here with me, I wish it was you and me !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0