God morgon !

Förlåt allesammans, glömde totalt bort att blogga igår. Men det hände dock inte så jätte mycket, första dagen på lovet.. Sov väldigt länge, degade och sen tränade. När jag kom hem så blev det fika mys med familjen, vi firade semeldagen igår istället för idag eftersom mamma kommer hem sent idag.


Nu är jag i alla fall uppe och vaken, mer eller mindre. Min vän Magnus var så snäll och ringde och väckte mig som har bett honom om, (och idag svarade jag faktiskt !) Nu ska jag ta mig ner, fixa lite mat och sen sätta mig och plugga. Inte kul men sånt som måste göras, även under lov. Sen blir det träna ikväll. Puss


Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

Skönt med träning :) kram

2009-02-24 @ 11:32:36
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0