090224

Detta är en sån dag där många som man känner fyller år. Allas våran kära bolm fyller hela 20 år, vilket även gamla Bettan (sophie) gör, min farbror fyller 44 år och lilla Jenny som jag var tränare för förut fyller 14 år idag.

Ett stort grattis till er alla !

Jag känner mig riktigt trött och sliten nu så jag ska äta upp mina rostade mackor med räksallad och dricka upp apelsinjuicen och sen krypa ner under täcket och lyssna på boken Män som hatar kvinnor. Träningen idag gick bra, även fast vi inte var allt för många så kämpade vi på bra ändå tycker jag.

Ska försöka ta mig upp tidigt i morgon igen och plugga lite till sen får böckerna vila tills på söndag. Ska även försöka ta någon timma att bara ligga i sängen och slappa av innan det är dags för träning igen i morgon kväll.

Nej nu är mackorna och juicen slut och även jag ! Vi hörs i morgon, sov sött allesammans. Puss

Kommentarer
Postat av: jenny

tack världens bästa nattis. :) <3

2009-02-26 @ 14:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0